خرید ملک در گرجستان در تابستان 97

خرید ملک در گرجستان در تابستان 97

همراهان گرامی شرکت سام جورجیا
با عرض سلام و احترام خدمت شما

در تابستان سال 1397 خدمات متفاوت و ویژه ای را برای شما عزیزان پیرو بحث خرید ملک در گرجستان فراهم نموده ایم که پس از بیان موضوعات مربوط به خرید ملک و اقامت به آنها اشاره خواهیم نمود

همانطور که ممکن است بدانید در گرجستان در صورتی که ملکی را با حداقل قیمت 35 هزار دلار آمریکا خریداری نمایید به شما اقامت کشور گرجستان را اعطا خواهند نمود.

قانون کشور گرجستان بزودی تغییر خواهد نمود و اخذ اقامت گرجستان از گذشته سخت تر خواهد شد . همچنین قیمت حداقل خرید ملک افزایش خواهد یافت و خریدار می بایست حداقل به میزان 50 هزار دلار آمریکا خریدای نماید .

توجه داشته باشید که قوانین بزودی اعمال خواهند شد و روند اخذ اقامت و خرید ملک دچار پیچیدگی هائی خواهد شد. پس کارشناسان سام جورجیا به شما توصیه می نمایند که خرید خود را هر چه زودتر انجام دهید .

در گرجستان، در مناطق مختلف می توانید خرید انجام دهید و می بایست توجه ویژه به قیمت ملک نمائید . در مرکز شهر قیمت کمتر از متراژی 700 دلار نخواهد بود و در مناطق بهتر قیمت کمتر از 900 دلار نیز نخواهد بود .

املاک در گرجستان به صورت های مختلفی ارائه می شوند، بصورت سیاه، سفید و سبز . اکثر پروژه ها بصورت سفید ملک را به فروش می رسانند و برخی پروژه ها نیز املاک را بصورت سبز ارائه خواهند نمود.  

خرید ملک در گرجستان با هدف سرمایه گذاری

در گرجستان، برای موضوع سرمایه گذاری در گرجستان گزینه املاک، گزینه مناسبی است و می توانید ملک را بصورت سیاه خریداری نمائید و توسط یک تیم پیمانکاری قوی به مرحله سبز رسانده و در بازار املاک ایرانی ها به فروش برسانید. یکی از بزرگترین مزیتهای این روش این است که درگیر فنداسیون نخواهید شد و با دردسر کمتر می توانید ملک را به مرحله سبز برسانید . برای این مورد، در صورتی که تعداد املاکی که میخرید بالا باشد می توانید سود خوبی را داشته باشد.

همچنین در صورتی که تعداد بالا ملک خریداری نمائید و بصورت سالانه اجاره دهید به شما سود خوبی در هر ماه خواهد رسید .


قوانین خرید ملک در گرجستان


در گرجستان با داشتن گذرنامه معتبرمی توانید ملک خریداری نمائید. پیش از آنکه در گرجستان ملک خریداری نمائید توسط اداره عدالت می توانید ملک مورد نظر را از نظر سند و موارد قانونی بطور کامل مورد بررسی دقیق قرار دهید .
همچنین پیش از خرید ملک شما کارشناسی خواهد شد و مبلغ کارشناسی می بایست حداقل 35 هزار دلار آمریکا باشد که بتوانید با آن اقامت گرجستان را اخذ نمائید .

پس از آن با پرداخت هزینه مربوط به کارشناسی ملک و انتقال سند ، سند بنام شما منتقل خواهد شد و پس از آن می توانید درخواست خود را برای اخذ اقامت گرجستان به اداره عدالت ، تسلیم نمائید که پس از 30 روز کارت اقامت خود را دریافت خواهید نمود.

مشکلات خرید ملک از کارگزاریهای غیر معتبر

همراهان گرامی توجه داشته باشید که در تفلیس و گرجستان در صورتی که ملک را از کارگزاریهای غیر معتبر خریداری نمائید دچار مشکلات فراوانی خواهد شد .
توجه داشته باشید که شرکت های فروانی در گرجستان و تفلیس وجود دارند که به بهانه وجود تعداد شعب زیاد کلاه برداری های زیادی را از هموطنان ایرانی می کنند و پولی که با زحمت فراوانی بدست می آورند در دام بنگاه های غیر معتبر خواهد افتاد و سود فراوانی را بدست می آورند و مشکل این است که شما اطلاع دقیقی از قیمت املاک ندارید و کلاه برداران ملک به ازای هر متراژ صدها دلار گرانتر املاک را به شما می فروشند و در صورتی که تحقیق نمائید خواهید دید که روی یک ملک نزدیک به 15 هزار دلار از شما بابت سود گرفته اند .

توصیه میکنیم برای خرید ملک در گرجستان به شرکتهای معتبر مراجعه نمائید و تحقیق فراوان بنمائید ، شرکت های غیر معتبر مشکلات فراوانی را برای شما ایجاد می کنند . کارشناسان سام جورجیا با تعهد اخلاقی و قانونی به کار آماده ارائه خدمات مهم به مردم عزیز ایران هستند . به شما توصیه میکنیم به شرکت های معتبر مراجعه نمائید و از مراجعه به شرکت هائی که از عناوینی نظیر هلدینگ برای فریب شما استفاده می نمایند فاصله بگیرید.

 
 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

اخذ اقامت گرجستان

اقامت گرجستان 2019