اقامت گرجستان 2019

اقامت گرجستان 2019

در سال 2019 می توانید همچنان اقامت گرجستان را اخذ نمائید، تنها تغییری که دولت گرجستان داشته است، قوانین اعطای اقامت گرجستان همانند هر سال سختگیرانه تر شده تا جلوی اقامت های صوری و یا اقامتهائی که بروش های غیرقانونی اخذ می شوند گرفته شود.

نکته مهم این است که قانون 100 هزار دلاری شدن خرید خانه همچنان اجرا نشده است، گرچه صحبتهائی غیررسمی در میان است که در صحن پارلمان گرجستان به تصویب رسیده است اما حداقل به حالت خوشبینانه اگر قرار باشد این قانون اجرائی شود، تا یکسال دیگر زمان میبرد که تصویب نهائی این قانون بسیار بعید است .

همچنین صحبتهائی از تغییر قوانین گرجستان از 300 هزار لاری به 300 هزار دلار برای سرمایه گذاری در گرجستان است که این قانون نیز همچنان به تصویب نهائی و در مرحله اجرا نرسیده است .
طبیعتاً هر قانونی بخواهد اجرائی شود، مراحل زیادی را نیاز دارد .
اما در حال حاضر شما همچنان با همان روشهای قبلی میتوانید اقامت گرجستان را اخذ کنید، تنها تفاوت این است که اخذ اقامت گرجستان نیاز به ارائه مستندات واقعی دارد، دقیقاً به همین سادگیست و البته این را نیز در نظر داشته باشیم که اعطای اقامت به شهروندان ایرانی در همه جای دنیا نسبت به دیگر ملیت ها سخت تر می باشد .






چنانچه از طریق ثبت شرکت در گرجستان قصد دارید اقامت اخذ کنید لازم است حتماً حداقل 3 کارمند گرجی داشته باشید، مالیات شرکت و مالیات بر حقوق کارمندان را پیش از رسید موعد ماه مالیاتی رد کنید . این در حالی است که داشتن فعالیت موثر و مفید آنطور که قابل ارائه باشد، داشتن قراردادهای متعدد و فعال بودن شرکت به همان میزان در اعطای اقامت به شما تاثیرگذار خواهد بود، پیشنهاد ما این است که پس از حداقل 6 ماه از فعال بودن شرکت خود (و نه ثبت شرکت خود در گرجستان!) درخواست اقامت دهید و پیش از درخواست اقامت از وکیل باتجربه در خصوص مستندات مورد نیاز مشاوره بگیرید و پس از تهیه کامل مستندات درخواست اقامت دهید. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که داشتن گواهی عدم سوءپیشینه جز مستندات غیرقابل انکار است و اگر تمامی مستندات شما کامل باشد و گواهی عدم سوءپیشینه با ترجمه رسمی و با تائید سفارت ایران در گرجستان نداشته باشید، قطعاً آنطور که مد نظر شماست پرونده پیش نخواهد رفت و قطعاً ریجکت خواهید شد .

پیشنهاد ما این است که توصیه های مشاوران و وکلای رسمی و باتجربه را سرلوحه کار خود قرار دهید، امور حقوقی یک امور تخصصی است که شرکت سام جورجیا در آن تجربه فراوانی را دارد و در این خصوص با چالشهای فراوانی روبرو شده است و خوشبختانه موفق به حل آنها شده است .
اگر میخواهید از طریق خرید ملک در گرجستان اقامت گرجستان را اخذ کنید نیز پروسه سختی نیست اما توصیه مینمائیم به منظور جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی در آینده، حداقل خرید ملک را برای خود بروی کف قیمت 100 هزار دلار قرار دهید تا به مشکلات احتمالی برنخورید .

خرید 35 هزار دلاری نیز مشکلی را ایجاد نمیکند تنها اگر نیاز به درخواست کارشناسی مجدد کنند ممکن است کار شما قدری دچار مشکل شود .

اگر قصد تحصیل در گرجستان را دارید، با دریافت پذیرش از یکی از موسسات آموزش عالی و یا دانشگاه های رسمی گرجستان ، میتوانید اقامت این کشور را اخذ نمائید، کارت اقامت گرجستانی که از طریق پذیرش تحصیلی صادر می شود دارای مدت زمانی معادل با تحصیل شما است . اگر طول تحصیل شما 5 سال باشد، اقامت 5 ساله دریافت خواهید نمود ولی اقامت تحصیلی جز سوابق اقامتی رسمی، مناسب برای اخذ اقامت دائم گرجستان محسوب نخواهد شد .

همچنین نوع دیگری از اقامت وجود دارد، با نام اقامت کاری یا اقامت کارمندی، در این نوع اقامت شما با استخدام در یک شرکت گرجی و پس از تمام دوران کارآموزی با قرارداد رسمی یک شرکت گرجی، درخواست اقامت میدهید که در ابتدای کار به شما اقامت 6 ماهه یا یکساله اعطا خواهد شد ، اما توجه داشته باشید که اخذ اقامت گرجستان از طریق کارمندی پیچیدگیهای خاص خود را دارد و بزودی درخواهید یافت که در این زمینه نیاز به یک وکیل خبره دارید.

اقامت گرجستان از طریق ازدواج نیز نوع دیگری از اخذ اقامت است، زمانی که با یک شهروند گرجی ازدواج میکنید به شما اقامت اعطا می شود و در صورتی که ازدواج شما صوری نباشد، به شما اقامت گرجستان از طریق ازدواج اعطا می شود و این اقامت قابلیت تبدیل به اقامت دائم گرجستان را نیز دارد.
توصیه هائی در خصوص اخذ اقامت گرجستان 2019 که قطعاً به شما در اخذ اقامت گرجستان کمک شایانی می نماید :
-        در صورتی که قصد خرید خانه در گرجستان را دارید، پول خود را در گمرک گرجستان اظهار نمائید.
-        گواهی عدم سوءپیشینه را پیش از به گرجستان با مراجعه به مراکز پلیس 10+ حتماً تهیه نمائید و پس از ورود به گرجستان به سفارت ایران در گرجستان ببرید تا تائید شود.
-        تمامی کارهای خود را بصورت رسمی، از طریق وکیل رسمی انجام دهید و در رابطه با شرکتهای اقامتی و حقوقی از تعداد زیادی شخص تحقیق بنمائید .
-        سرمایه گذاری در گرجستان و اخذ اقامت دائم، کاری بسیار سنگین و حقوقی است، شرکت سام جورجیا با موفقیت در اخذ بیش از 20 پرونده اخذ اقامت دائم گرجستان، آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز در بحث سرمایه گذاری و اخذ اقامت دائم گرجستان است، فراموش نکنید که از شرکتهائی اقدام نمائید که حداقل یکی از کارمندان شرکت اقامت دائم گرجستان را داشته باشد .
-        اگر در گرجستان شرکت ثبت کرده اید، حتماً مالیات بر حقوق کارمندان و مالیات درآمد خود را پرداخت نمائید.
-        اگر قصد اخذ اقامت گرجستان را دارید برای روزی که در آینده این کارت اقامت به کار شما بیاید یک روزی، اشتباه میکنید، فقط دلیل خوبی را برای دولت گرجستان دارید که برای تمدید اقامت، به شما اقامتی اعطا نشود .
-        دولت گرجستان به دنبال افزایش تولید ناخالص ملی، بهبود اقتصاد این کشور و کاهش بیکاری است، در این راستا حرکت کنید، در صورتی که با گرجستان می آئید، قصد راه اندازی بیزنس ندارید و مالیاتی پرداخت نمیکنید، به دنبال تمدید اقامت خود نباشید چون به احتمال زیاد اقامت شما تمدید نخواهد شد .
-        اگر قصد ماندن در گرجستان به هر دلیل بیش از 45 روز بصورت پیوسته را دارید، حتماً برای اخذ اقامت گرجستان اقدام نمائید .
-        از انجام هرگونه اعمال صوری برای اخذ اقامت گرجستان بپرهیزید .

اگر به دنبال اخذ اقامت گرجستان هستید، سام جورجیا برندی کاملاً مطمئن برای شماست .
 همچنین ما در خصوص ساخت و ساز در گرجستان می توانیم کمک های زیادی به شما بنمائیم .



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

اخذ اقامت گرجستان

خرید ملک در گرجستان در تابستان 97